Προγράμματα Επιταγής Εισόδου

Επιταγή εισόδου στην αγορά εργασίας για ανέργους 18-29 ετών
Κατάρτιση 80 ώρες – Απασχόληση 5 μήνες σε συνεργαζόμενη επιχείρηση

Ειδικότητες ανά κατηγορία

  • Marketing & Κοινωνικά Δίκτυα, Επικοινωνία & Εξυπηρέτηση Πελατών

Εισαγωγή:

Η ραγδαία αύξηση των τεχνολογικών επιτευγμάτων και η ευρεία χρήση τους σε όλες τις πτυχές της ζωής μας ήταν φυσικό να επηρεάσει και την οικονομία. Πλέον ολόκληρα κράτη βασίζονται στις συναλλαγές που πραγματοποιούνται μέσω του διαδικτύου. Η μεγάλη συμμετοχή των ανθρώπων σε κοινωνικά δίκτυα όπως το Facebook και το Twitter αλλά και σε blogs  υπολογίζεται στα 2,5 δισεκατομμύρια παγκοσμίως, με την πρόσβαση στο Διαδίκτυο να γίνεται ακόμη πιο εύκολη λόγω της χρήση των κινητών, των notebooks  ή των tablets. 

Η δουλειά όλων όσων ασχολούνται με το Marketing έχει πάψει να είναι η κατασκευή ποσοτικών και ποιοτικών μοντέλων ώστε να μπορούν να προβλέπουν τις πιθανές ανάγκες των καταναλωτών αλλά και τη ζήτηση που θα έχει το συγκεκριμένο προϊόν. Στόχος πλέον των ανθρώπων που ασχολούνται με το marketing στην εποχή μας, είναι να μπορέσουν να ενταχθεί η επιχείρησή τους, τα προϊόντα της και οι υπηρεσίες της στα διάφορα κοινωνικά δίκτυα και να βρουν τρόπους επικοινωνίας στο συγκεκριμένο ψηφιακό περιβάλλον.

Η πραγματική δουλειά του ανθρώπου που ασχολείται με το marketing της επιχείρησης στα κοινωνικά δίκτυα είναι να προσελκύσει πελάτες. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί με δύο τρόπους: είτε με τη δημιουργία ενός ελκυστικού περιβάλλοντος στην σελίδα της εταιρείας με σκοπό να προσελκύσει τους χρήστες του διαδικτύου να την ξανά επισκεφθούν, είτε με το να βγει έξω και να συμμετάσχει ο ίδιος στην δημόσια <<αρένα>>. Ο πιο αποτελεσματικός τρόπος να συλλέξεις πληροφορίες για το προϊόν σου είναι όταν έχει ξεκινήσει μία συζήτηση στο διαδίκτυο γύρω από αυτό. Δεν πρέπει να φοβόμαστε μήπως ακουστούν αρνητικά σχόλια, καθώς και αυτά μπορούμε να τα χρησιμοποιήσουμε σαν ανατροφοδότηση με σκοπό να βελτιώσουμε το ίδιο μας το προϊόν ή την υπηρεσία μας και σίγουρα θα βρεθούν <<πιστοί>> σε εμάς πελάτες να μας  προστατέψουν. Όσο μεγαλύτερη είναι η συζήτηση γύρω από το προϊόν ή την υπηρεσία μας τόσο μεγαλύτερη γίνεται και η αξία της επωνυμίας μας – της επιχείρησής μας! 

Σκοπός:

Οι συμμετέχοντες στο πρόγραμμα, να γνωρίσουν, να κατανοήσουν και να εφαρμόσουν τις σύγχρονες τεχνικές marketing με τη βοήθεια των κοινωνικών δικτύων. Να κατανοήσουν πλήρως τις αρχές της επικοινωνίας σε όλα τα επίπεδα, να γνωρίσουν και να κατανοήσουν πλήρως τη σημαντικότητα της εξυπηρέτησης του Πελάτη, τι σημαίνει μαθαίνω τις επιθυμίες του Πελάτη και πώς να τις ικανοποιώ. Πώς να δημιουργούμε αυτό που θα «πουλήσει» σύμφωνα με τις ανάγκες του Πελάτη, αντί να προσπαθούμε να πουλήσουμε αυτό που δημιουργούμε. Πώς να κάνουμε ότι μπορούμε για να δώσουμε στους Πελάτες μας όλη την αξία, την ποιότητα και την ικανοποίηση που περιμένει. Καμία επιχείρηση δεν αντέχει να χάνει Πελάτες.

Θεματολογία:

1.       Internet Marketing

2.       Μεθοδολογία

3.       Έρευνα Αγοράς

4.       Στοιχειώδες SEO για μηχανές αναζήτησης

5.       Διαφήμιση Ιστοσελίδων PPC & CPM (Google Adwords, Facebook Ads)

6.       Στοχευμένη διαφήμιση Pay Per Click (PPC)

7.       Πρόσθετα πλεονεκτήματα PPC

8.       Video Marketing

8.1.     YouTube SEO

9.       Social Media Marketing

9.1.     Social Media ROI

9.2.     Άμεσες Ενέργειες Για Social Media Marketing – Λίστα To-Do

9.3.     Engaging Συζητήσεις

10.    Like vs Backlink

10.1. Πως Μπορεί η Επιχείρησή σας να γίνει πιο Likeable;

10.2. Γενικές Συμβουλές Social Media Marketing

11.    Facebook

11.1. EdgeRank

11.2. Facebook Soft Πώληση

11.3. Διαφήμιση Στο Facebook

11.4. Starbucks FB Case Study

11.5. Facebook Pages

11.6. Top-10 Λόγοι Που Γίνονται Fans

11.7. FB Action Plan

11.8. Ανακαλύψτε και Αποφύγετε Τα 7 Πιο Συνηθισμένα Λάθη Στη Διαφήμιση Facebook

12.    Καταχωρήσεις σε Καταλόγους

13.    Φόρουμ Marketing

14.    Ανταλλαγή Υπερσυνδέσμων

15.    Ezine Μarketing

15.1. Διαφήμιση σε Ezines και Ad Swaps

16.    Article Marketing

17.    Email marketing

17.1. Εμπόδια

17.2. Πως ξεπερνιούνται τα εμπόδια

17.3. Unsubscribe compliance

17.4. Content compliance

17.5. Sending behavior compliance

17.6. Αντάλλαγμα (a.k.a. Ethical Bribe)

18.    Joint Ventures

19.    Viral Marketing

19.1. Viral Marketing (WOM)

19.2. Ιός - Website

19.3. Ποια είναι τα πλεονεκτήματα της διαφήμισης "από στόμα σε στόμα"

19.4. Ποιά είναι τα νέα που έχουν μεγαλύτερη πιθανότητα να διαδοθούν από στόμα σε στόμα

19.5. Τρόποι βελτιστοποίησης του μηχανισμού μετάδοσης

20.    Social Media Marketing and Viral Marketing

21.    Social Bookmarking & News

21.1. Πως να το αξιοποιήσετε;

22.    Affiliate Marketing

22.1. Δυο Τρόποι

22.2. Πως Θα Βοηθήσετε Τους Affiliates

23.    Πως Συνιστάται Να Κάνετε Την Προώθηση Ενός Website

23.1. 1ο Σενάριο: Ανάγκη για άμεση στοχευμένη επισκεψιμότητα

23.2. 2o Σενάριο: Εντελώς καινούριο site

23.3. 3ο Σενάριο: Εδραιωμένο site με ικανοποιητικά αποτελέσματα

24.    Split Testing - Conversion Optimization

25.    Google Adwords vs SEO

26.    Δωρεάν Τρόποι Αύξησης Επισκεψιμότητας

27.    Τα 7 Πιο Συνηθισμένα Λάθη Στο Google Adwords

28.    Τι είναι το Google Pagerank (PR)

28.1. Το PageRank είναι ο τρόπος του Google να υπολογίζει τη σημασία μιας σελίδας

28.2. Πώς Υπολογίζεται Μαθηματικά Το PageRank;

28.3. Χάνω PageRank αν κάνω links σε άλλες σελίδες;

28.4. No follow

28.5. Προσθέτοντας σελίδες σε ένα site

29.   Βασικές γνώσεις marketing

29.1. Το marketing ως βασική επιχειρηματική λειτουργία

29.2. Η διασύνδεση του marketing με τις άλλες επιχειρήσεις

29.3. Τα είδη του marketing

29.4. Το περιβάλλον του marketing

29.5. Η τμηματοποίηση της αγοράς

29.6. Ο ανταγωνισμός

29.7. Η συμπεριφορά του καταναλωτή

29.8. Το μίγμα του marketing 

29.9. Έννοια και ορισμός του προϊόντος και των υπηρεσιών

29.10. Τα είδη των προϊόντων/υπηρεσιών

29.11.  Η δημιουργία νέων προϊόντων/υπηρεσιών

29.12.  Η διεργασία αποδοχής από τους καταναλωτές

29.13.  Η έννοια της τιμής

29.14.  Οι πολιτικές τιμολόγησης

29.15.  Οι μέθοδοι τιμολόγησης

29.16.  Η έννοια της διανομής

29.17.  Οι συνθήκες διανομής στο σύγχρονο περιβάλλον

29.18.  Τα χαρακτηριστικά του σύγχρονου λιανεμπορίου

29.19.  Τα χαρακτηριστικά του σύγχρονου χονδρεμπορίου

29.20.  Η έννοια της φυσικής διανομής

29.21.  Η αποτελεσματική συνεργασία με τα σύγχρονα δίκτυα διανομής

29.22.  Σύγχρονες μορφές προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών

29.23.  Η διαφήμιση

29.24.  Οι ενέργειες προώθησης πωλήσεων

29.25.  Οι Δημόσιες σχέσεις

29.26.  Η προσωπική πώληση

29.27.  Οι φάσεις προετοιμασίας του προγράμματος marketing

29.28.  Η δομή και το περιεχόμενο του προγράμματος marketing

29.29.  Η αποτελεσματική υλοποίηση του προγράμματος marketing

30.   Διαπροσωπική επικοινωνία

30.1. Τεχνικές διασφάλισης επιτυχημένης επικοινωνίας

30.2. Η διαφορά της αυθόρμητης από την επαγγελματική επικοινωνία

30.3. Εμπόδια και δυσκολίες

30.4. Πως αντιμετωπίζονται

30.5. Τρόποι και μέσα διευκόλυνσης της επικοινωνίας

30.6. Βασικές αρχές και τεχνικές επιτυχημένης επικοινωνίας (Προφορικής, γραπτής,)

30.7. Η γλώσσα του σώματος και ο ρόλος της στην επικοινωνία

30.8. Μυστικά επιτυχημένων παρουσιάσεων (επικοινωνιακά)

30.9. Τα συναισθήματα και ο ρόλος τους στην επικοινωνία

30.10.  Επικοινωνιακές τεχνικές για τη διαχείριση των συναισθημάτων κατά την Επαγγελματική επικοινωνία

31.   Τηλεφωνική επικοινωνία

31.1. Οι διαφορές με τη διαπροσωπική επικοινωνία

31.2. Τι συμβάλει θετικά και τι αρνητικά στην προδιάθεση του συνομιλητή από το τηλέφωνο

31.3. Το πρώτο μήνυμα = η εικόνα του για την επιχείρηση

31.4. Ο χρόνος αναμονής του

31.5. Η απάντηση

31.6. Η προώθηση σε άλλον

31.7. Το περιβάλλον και η συμβολή του στην τηλεφωνική επικοινωνία

31.8. Η γλώσσα του σώματος και πως περνάει μέσα από το τηλέφωνο

31.9. Τα αυτοματοποιημένα μηνύματα και οι αντιδράσεις του κοινού 

32.   Αποτελεσματική  εξυπηρέτηση πελατών


32.1. Ποιος είναι ο σύγχρονος πελάτης και τι απαιτήσεις έχει

32.2. Τι σημαίνει ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών

32.3. Τι σημαίνει αποτελεσματική εξυπηρέτηση πελατών

32.4. Τι κάνει τη διαφορά με τον ανταγωνισμό

32.5. Πότε αρχίζει και πότε τελειώνει η «ποιοτική εξυπηρέτηση» για τον πελάτη

32.6. Διερευνώντας τα ποιοτικά standards του πελάτη αλλά και γενικότερα κάθε συνομιλητή

32.7. Ποιότητα πριν – κατά τη διάρκεια – και μετά την συναλλαγή

32.8. Ποιότητα και ανθρώπινος παράγων

32.9. Ποιότητα και περιβάλλον

32.10. Ποιότητα και παροχές 

33.   Υγιεινή και ασφάλεια στην εργασία, τεχνικές αναζήτησης εργασίας και βασικές αρχές εργατικού δικαίου

33.1. Γενικές και ειδικές υποχρεώσεις των εργοδοτών και των εργαζομένων

33.2. Βασικές απαιτήσεις των χώρων εργασίας

33.3. Ειδικά μέτρα ασφάλειας

33.4. Εφαρμογή κανόνων για την εκτέλεση της εργασίας

33.5. Ελάχιστες προδιαγραφές ασφάλειας – αξιολόγηση επαγγελματικών κινδύνων

33.6. Τεχνικές αναζήτησης εργασίας

33.7. Εισαγωγή στην έννοια της επιχείρησης και στον τρόπο οργάνωσης, λειτουργίας και διοίκησης των επιχειρήσεων σήμερα

33.8. Μελέτη της οργανωσιακής δομής και του τρόπου συμπεριφοράς ατόμων και ομάδων στα πλαίσια της επιχείρησης

33.9. Εργασιακές συμβάσεις

33.10. Γνώσεις εργασιακών σχέσεων

33.11. Γνώσεις σε θέματα συμβάσεων και προσωπικού  των επιχειρήσεων

33.12. Οργανόγραμμα επιχείρησης, λειτουργίες τμημάτων

33.13. Ενημέρωση για την αρχή της μη διάκρισης

34.   Εξοικείωση των καταρτιζομένων με το χώρο της πρακτικής άσκησης

 
Επιταγή Εισόδου στην αγορά εργασίας για άνεργους νέους στον κλάδο του τουρισμού ηλικίας έως 29 ετών
                          
Κατάρτιση 80 ώρες – Απασχόληση 5 μήνες σε συνεργαζόμενη επιχείρηση στον κλάδο του τουρισμού

Τουρισμός (5)

  1. Certified Professional Housekeeper - CPH
    Πιστοποιημένος Επαγγελματίας Οροφοκόμος

  2. Στο χώρο της οροφοκομίας, το κυρίαρχο στοιχείο που θα κάνει κάποιον να ξεχωρίσει, είναι οι γνώσεις και οι ικανότητές του σε συνδυασμό με την άψογη επικοινωνία με τους πελάτες, την κατανόηση αυτών αλλά και την ευχάριστη προσωπικότητα. 

    Το CPH απευθύνεται σε όσους επιθυμούν να ξεκινήσουν την καριέρα τους στον τομέα της οροφοκομίας, επιθυμώντας να εργαστούν σε ξενοδοχειακές επιχειρήσεις που λειτουργούν τόσο σε αστικά κέντρα όσο και σε τόπους θερινών ή χειμερινών διακοπών. Επίσης απευθύνεται και σε έμπειρους επαγγελματίες, οι οποίοι μπορούν να πιστοποιήσουν τις γνώσεις που έχουν αποκτήσει με την πάροδο του χρόνου στο συγκεκριμένο αντικείμενο. 


  3. Certified Professional Barista - CPB
    Πιστοποιημένος Ειδικός Barista

  4. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει όλα τα απαραίτητα γνωστικά πεδία που πρέπει να κατέχει ένας επαγγελματίας του χώρου και εξηγεί τις βασικές αρχές επεξεργασίας, παρασκευής, σερβιρίσματος και συντήρησης του καφέ. 

    Καλύπτοντας ένα μεγάλο εύρος γνώσεων, από την καλλιέργεια του καφέ και τις διάφορες τεχνικές κατασκευής του έως τον πιο ποιοτικό τρόπο σερβιρίσματός του που θα συναρπάσει γευστικά, η πιστοποίηση αυτή απευθύνεται σε κάθε επαγγελματία Barista που θέλει να ενταχθεί δυναμικά σε οποιαδήποτε ξενοδοχειακή / τουριστική ή επισιτιστική μονάδα και να αποδείξει την αξία του με τον πιο αποτελεσματικό και έγκυρο τρόπο.


  5. Certified Professional Waiter - CPW
    Πιστοποιημένος Επαγγελματίας Τραπεζοκόμος

  6. Οι κατάλληλες υπηρεσίες σερβιρίσματος εδεσμάτων και ποτών στους πελάτες, σε συνδυασμό με τη δημιουργία φιλικού περιβάλλοντος διατηρούν και αυξάνουν την πελατεία των χώρων εστίασης και αναψυχής. 

    Στο επάγγελμα λοιπόν του σερβιτόρου, το κυρίαρχο στοιχείο που θα κάνει κάποιον να ξεχωρίσει, είναι οι γνώσεις και οι ικανότητές του σε συνδυασμό με την άψογη επικοινωνία με τους πελάτες, την κατανόηση αυτών αλλά και την ευχάριστη προσωπικότητα. 

    Το CPW απευθύνεται σε όσους επιθυμούν να ξεκινήσουν την καριέρα τους ως τραπεζοκόμοι, επιθυμώντας να εργαστούν σε παντός είδους καταλύματα, σε όλες τις κατηγορίες των επιχειρήσεων επισιτισμού καθώς και σε όλες τις κατηγορίες επιχειρήσεων αναψυχής. Επίσης απευθύνεται και σε έμπειρους επαγγελματίες, οι οποίοι μπορούν να πιστοποιήσουν τις γνώσεις που έχουν αποκτήσει με την πάροδο του χρόνου στο συγκεκριμένο επάγγελμα.

  7. Certified Front Office Professional (CFOP) 
    Πιστοποιημένος Υπάλληλος Υποδοχής Ξενοδοχείου

  8. Η ποιοτική εξυπηρέτηση τουριστών στο τμήμα υποδοχής καταλυμάτων, είναι απαραίτητο συστατικό για τη βιωσιμότητα των επιχειρήσεων. Στα πλαίσια του σκληρού ανταγωνισμού, η πιστοποίηση CFOP αφορά όλες τις θέσεις εργασίας στο "Front office" και τους επιχειρηματίες καταλυμάτων. 

    Το CFOP καλύπτει το σύγχρονο ξενοδοχειακό προϊόν και αποτελεί ισχυρό εφόδιο στην τουριστική αγορά, πιστοποιώντας τις γνώσεις και την ικανότητά των κατόχων του στην παροχή υπηρεσιών στην πρώτη γραμμή των τουριστικών μονάδων. 

    Το εύρος των γνώσεων που καλύπτει το CFOP το καθιστά απαραίτητο για κάθε υπάλληλο υποδοχής, χωρίς να απαιτείται προηγούμενη επαγγελματική εμπειρία ή σχετικό πτυχίο.


  9. Βοηθός μάγειρα 

  10. Mε την ολοκλήρωση του προγράμματος ο συμμετέχων θα διαθέτει όλες τις απαραίτητες γνώσεις και δεξιότητες για να εργασθεί σε κάθε είδους επαγγελματική κουζίνα ως βοηθός μάγειρα. 

    Το πρόγραμμα απευθύνεται σε οποιονδήποτε επιθυμεί να ξεκινήσει καριέρα στο χώρο της Μαγειρικής, καλύπτοντας όλες τις απαιτούμενες αρχικές γνώσεις και πρακτικές δεξιότητες που θα του είναι απαραίτητες. 

Voucher για 1.300 ανέργους στην υγεία με επίδομα 7.500 ευρώ

 

Περιγραφή

 

Πρόκειται για μια καινοτόμα δράση που δίνει τη δυνατότητα σε ανέργους πτυχιούχους ΑΕΙ/ΤΕΙ να λάβουν υπηρεσίες εναλλασσόμενης επαγγελματικής κατάρτισης, με ιδιαίτερη βαρύτητα στην υλοποίηση της πρακτικής άσκησης σε δημόσια νοσοκομεία.


Δικαίωμα συμμετοχής στο πρόγραμμα έχουν:

  • ΙΑΤΡΟΙ
  • ΝΟΣΗΛΕΥΤΕΣ
  • ΤΕ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΜΟΝΑΔΩΝ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΤΕ ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΙΑΤΡΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ
  • ΤΕ ΡΑΔΙΟΛΟΓΩΝ – ΑΚΤΙΝΟΛΟΓΩΝ
  • ΔΟΙΚΗΤΙΚΟΥ-ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ
  • ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

εγγεγραμμένοι στα μητρώα ανέργων του ΟΑΕΔ, ανεξάρτητα από το εάν λαμβάνουν επίδομα ανεργίας ή όχι. Διευκρινίζεται ότι οι Πτυχιούχοι ΑΕΙ/ΤΕΙ κάτοχοι άδειας ασκήσεως επαγγέλματος, ασφαλισμένοι ή μη σε οικεία ασφαλιστικά ταμεία, που δεν ασκούν ελεύθερο ή άλλο επάγγελμα, πρέπει επίσης να είναι εγγεγραμμένοι στα μητρώα ανέργων του ΟΑΕΔ.


Στόχος της δράσης:

 

Eίναι η διεύρυνση ευκαιριών για την είσοδο στην αγορά εργασίας νέων, ανέργων, επαγγελματιών του τομέα των υπηρεσιών υγείας, μέσω θεωρητικής κατάρτισης και πρακτικής άσκησης σε δημόσια νοσοκομεία ή στις υπηρεσίες αυτών.

 

Το πρόγραμμα σχεδιάζεται να υλοποιηθεί με τη μορφή προγραμμάτων εναλλασσόμενης επαγγελματικής κατάρτισης (1.200 ώρες) με ιδιαίτερη βαρύτητα στην υλοποίηση της πρακτικής άσκησης (on the job training), η οποία θα πραγματοποιηθεί σε δημόσια νοσοκομεία. Συγκεκριμένα το πρόγραμμα περιλαμβάνει:

  • Πρόγραμμα θεωρητικής κατάρτισης 240 ωρών (περίπου 2 μήνες)
  • Πρακτική άσκηση σε δημόσια νοσοκομεία διάρκειας 960 ωρών, η οποία δεν θα υπερβαίνει τους 7 μήνες.

Επιδότηση

  • Η επιδότηση θεωρητικής κατάρτισης για κάθε καταρτιζόμενο διαμορφώνεται συνολικά σε €1.500 (συμπεριλαμβανομένων των νόμιμων κρατήσεων).
  • Η επιδότηση πρακτικής άσκησης για κάθε καταρτιζόμενο διαμορφώνεται συνολικά σε €6.000 (συμπεριλαμβανομένων των νόμιμων κρατήσεων).

Κριτήρια μοριοδότησης

 


 Που λαμβάνει χώρα η Πρακτική Άσκηση;

Η πρακτική άσκηση υλοποιείται εκεί όπου υπάρχουν θέσεις πρακτικής άσκησης. (Συνεννόηση και συνεργασία με τις Υγειονομικές Περιφέρειες). 

Υποβολή φόρμας ενδιαφέροντος για συμμετοχή στο πρόγραμμα εδώ

Επικοινωνία: Τηλ. 210-9484800 | Fax. 210-9484801 | Email: itec@itec.edu